Friday, September 30, 2011

Yankee-kun to megane-chan..

assalamualaikum.. ermm.. (tired) .. penatnyer .. korang tau tak aku penat pasal ape?? tau tak?? tak tau kan?? meh sini ak bagitau.. hoii.. dengar sini aku nak bagitau.. kalau tak nak dengar tutup mate n telinge .. tapi sepatutnyer tutup mate.. aku tulis korang bace.. impossible lah kalau aku tulis korang dengar .. pelik~pelik.. k k.. The Story Begin~ baru tadi aku tengok citer yankee-kun to megane-chan.. baru episode 7.. isshh.. lambatkan aku ni.. citer tuh dah lame.. I think the film already showing in 2010.. I think so.. k.. citer memang syok la.. because.. ehehheemm.. because ade hongo.. haha.. but aku tengok bukan kerane hongo okey.. aku tengok cus citer tuh syok ar.. I can increase my knowlegde.. bukan pengetahuan about english but japanese.. haha.. i love japan.. thats enough.. jangan jadi gedik tia.. control yourself.. haha. k k.. nak tengok pelakon nyer tak?? nak?? taknak sudah.. tutup mate kalau taknak tengok..
NAKA RIISA& absolutely hongo kanata

narimiya hiroki

kk.. dah tengok?? bagus.. nice.. yang membuatkan citer ni syok cus dorang ni yankee.. tau tak yankee tuh ape?? mestilah korang tak tau.. haha.. lain kali belajar tentang japan.. haha.. k k.. yankee macam gangster,.. tapi dorang still school.. kire gangster sekolah.. tapi bukan gangster sekolah yang kite selalu nampak.. yankee nie tak suke menujuk yang dorang ni gangster.. dorang tak suke cari pasal.. tapi kalau orang lain cari pasal dengan dorang.. ermmm.. ICU lah tempatnyer.. haha.. jangan confuse k.. yankee bukan nyer YAKUZA.. jauh perjalanan yankee untuk jadi yakuza.. haha.. anyway,, citer nie tetap best.. aku akan beli CD ni walau apapun yang terjadi(ayat nak top je).. k .. enough~enough.. enough for this story.. tata.. annyeong.. ja'ne..