Sunday, October 2, 2011

LaLaLa..

Ape khabar?? baik ?k k,.. arghh.. penat nyer.. malam nie aku tidur pukul 1 lagi.. hehe.. ni bukan nyer pasal anak buah kesayangan aku tau.. aku tidur lambat cus aku main game.. nak tau game pe? haaa.. XBOX 360 la.. hehe(bangge).. k k,, enough for xbox.. ermm.. citer yankee-kun to magane-chan aku dah abis tengok.. giler syok.. rase macam nak tengok balik je.. haha..tapi menyesal aku tengok citer tuh sampai abis.. nanti cuti ni tak tau la nak tengok citer ape.. wuwu.. tapi boleh outing dengan member.. walamak!!.. beli cd baru la nampak nyer... hehe.. rindu aku bau kedai cd kat metro point and extra.. dah terlebih-lebih pulak aku ni... sampai bau kedai cd pun aku boleh ingat.. hehe.. maklum la.. aku ni giler cd jepun cikit... lebih-lebih lagi kalau pelakon yang aku minat.. haha.. bertambah fail la exam aku.. hehe.. don't worry be happy.. k.. tata.. oyasumi.. ja'ne..
  FOR YOU'LL IMFORMATION,, AKU DAH KURANG MINAT DENGAN K-POP.. I'M JUSTT J-POP OKAY.. BUT I STILL LOVE FT ISLAND.. KK .. BUBYE.. ;)