Wednesday, October 5, 2011

BANZAI!!

BANZAI !!   !! korang tau ape maksud banzai?? kk ,, aku bagitau.. maksud banzai lebih kurang macam hurray la.. orang sorak banzai untuk meraikan sesuatu bende.. kk.. korang nak tau pasal aku tulis banzai?? nak tak?? mlas lah aku nak bagitau..  :0.. haha.. okay, tia bagtau korang ok..(ceehh!!) aku tulis banzai cus , aku baru je abis tengok citer prince of tennis.. tuh la aku sorak hurray!! ermmm..aku tak puas hati lah tengok citer tuh.. nak tau pasal ape?? because..-.-.. aku.. aku nak tengok citer tu lagi.. aku tak puas tengok citer tuh.. rase macam nak tengok lagi.. again and again.. untill i'm boring..  takpe-2.. nanti aku cari DVD sampai jumpe..  kalau tak jumpe-2,, aku cari lagi.. :).. tia can't give up.. yep.. gambatte... chotto!! waitt !! aku ade nak bagitau sesuatu kat korang.. ermm.. kes ni agak membengangkan aku.. k k,, kebanyakan orang,, dorang menyampah tengok citer prince of tennis.. dengar kate dorang,, hero dalam live action ni terlebih berlagak.. yake?? i don't think soo.. aku rase okay je.. aku tengok dalam komik and live action same je.. =.=.. butt,, aku mengaku lah jugak ade berlagak sikit.. sikit je.. takkan pasal bande tu dorang nak benci kat kanata.. ermm.. tadi aku baru je bace blog seorang budak.. nak tau ape die cakap? ermm.. dia cakap,, die nak punch kanata.. isshh.. sebelum die tumbuk kanata,, aku dah lame tumbuk die dulu.. (sabo je la) relex tia.. relex.. k k,, i'm relex now.. tapi,, aku tak boleh nak relex la pulak bile ingat setiap perkataan yang die tulis.. menyakitkan hati je >> -.-'.. kalau korang pun sakit hati bile ade orang kutuk artis kesayangan korang ern?? lain la korang tak perasaan .. kk.. takpe-2.. relex asuka .. relex.. eik?? tadi TIA ni ASUKA pulak.. k k,, takpe-2.. k relex miharu.. eik?? MIHARU pulak,.. mane-2 je lah..  haha.. thats enough tia asuka miharu.. (name jepun aku asuka miharu).. k lar.. ja'ne, annyeong, tata,.. see you!! BANZAI!!  KANATA-KUN KAWAII !! GAMBATTE !!